Časté dotazy

  • Jak funguje gravírování?
    Při vnitřním, podpovrchovém gravírování laserový paprsek proniká do nitra krystalz z prvotřídního optického skla a vytváří v něm mikroskopické body, ze kterých vzniká celkový motiv či obrazec. Více o technologii gravírování.
  • Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
    V našem studiu děláme vše, co je v našich silách, abychom vaše objednávky vyřídili co možná nejrychleji. Standardní doba zpracování objednávky je 7 pracovních dnů od okamžiku přijetí platby na náš bankovní účet.
  • Bude moje fotografie gravírovaná i s pozadím?
    Fotografie 3D pořízené v našem studiu gravírujeme bez pozadí. Fotografie 2D, které nám zašlete, standardně gravírujeme bez pozadí, pokud klient vysloveně nevyjádří přání pozadí zachovat.
  • Jaký formát fotografie se hodí pro zpracování?
    Fotografie by měla být v co největším rozlišení, digitální fotografie umožní dosáhnout lepšího výsledku než fotografie naskenovaná. U digitálních fotografií preferujeme formáty JPG, BMP, PNG. Více o tom, jak má vypadat fotografie vhodná pro 2D gravírování.
  • Jak funguje převod z 2D do 3D?
    Konverze 2D fotografií do 3D formátu je umožněná pokročilým softwarem (počítačovým programem), který naším profesionálním grafikům dovoluje přidat vaší 2D fotografii třetí rozměr. Tato metoda je použitelná také pro vytvoření 3D modelu loga společnosti či jakéhokoli jiného 3D textu či nápisu.
  • Jak můžu zrušit svou objednávku?
    Zrušení objednávky je možné kdykoli předtím, než dojde k jejímu faktickému zpracování – tedy ke gravírování krystalu, a to písemným dotazem pomocí našeho kontaktního formuláře, či telefonicky. Zpracování krystalu nikdy neuskutečňujeme dříve, než je na náš bankovní účet připsána Vaše platba – v této fázi je tedy zrušení objednávky zcela bez problému. Pro zrušení objednávky po jejím uhrazení je nezbytné ověřit, zda již byla zpracována nebo na zpracování teprve čeká. Již zpracované objednávky bohužel nelze rušit. Viz obchodní podmínky.
  • Zasíláte objednávky také do zahraničí?
    V současné době zasíláme objednané zboží krom České republiky pouze na Slovensko. Zasílání do ostatních zemí připravujeme.
  • Jaké jsou možnosti placení objednávky?
    V současné době přijímáme pouze platby převodem na účet na náš účet, a to výhradě předem, vzhledem k tomu, že produkty upravujeme na přání klienta (gravírujeme jeho osobní fotografii) a výrobky jsou tak jinému zákaznikovi neprodejné.
  • Jak můžu uplatnit svůj slevový kupón?
    Slevový kupon vydaný naším portálem v rámci promo akce či speciální nabídky uplatníte v poslední fázi nákupu v našem e-shopu: připravte si proto kód svého kuponu.
    Kupon vystavený slevovým portálem v rámci hromadné slevové kampaně, tedy spíše voucher čili poukaz na odběr uplatníte tím, že jeho kód zadáte ve formuláři odeslání podkladů při odesílání fotografie pro zpracování.
  • Mohu vrátit zakoupené zboží?
    Naše produkty upravujeme na přání klienta (gravírujeme do krystalu jeho osobní fotografii) a výrobky se tak stávají jinému zákaznikovi neprodejnými. Z tohoto důvodu není možné vrátit zboží bez udání důvodu či na základě změny názoru. Vrácení zboží je možné v případě vady výrobku v rámci reklamace, která se řídí naším reklamačním řádem.